onsdag 21. april 2010

Litt strikk og litt søm

Det blir ikke tid til så veldig mye akkurat nå, men litt blir det!

Til helgen skal jeg på tur til Lillehammer med Torpo Quiltelag. Vi skal ha kurs og sy reisebag, gleder meg til det! Og når en skal på kurs må jo utstyret være i orden. Veska "På quiltelaup" mønster fra AnnAKa sydde jeg i fjor, og nå har jeg sydd en pung til å ha diverse saker og ting i:)




Sånn ser pungen ut foran...


Og sånn er den bak.


Jeg har holdt på med ei jakke til Marthine i "evigheter", ihvertfall en måned.
Nå nærmer det seg slutten på den..


Nå må jeg sy og klippe opp, så strikke stolper og krage, og vips så er den ferdig:)!

4 kommentarer:

Anne Grete sa...

God morgen og her var det kommet inn mye nytt. Så fin pung du har sydd til den fine veska og klart en må ha orden til vi skal på tur. Det gleder jeg meg til og tenk, vi skal få oss enda en veske, er vi ikke heldig.
Tenker Marthine blir glad når hun snart får jakka si og den blir fin, fin farge får hun også.

Wenche sa...

Så stilig pung du har sydd til vesken. Herlige stoff og farger med mange fine detaljer. Vesken var også kjempefin, tror ikke jeg har sett den før.
Jakken blir jo så flott, nydelig farge.

Bodil sa...

Nydelig veske du har sydd. Fargesammensettingen var helt topp. Veldig lekker og vårlig. God tur på kurs.

Nøve sa...

Åh så fin! Jeg misunner dere flinke quiltedamer, jeg kan ikke sy :(
Men jeg kjøpte meg ei flott quilteveske, og den er jeg glad i. Mange fine detaljer både utenpå og inni. Det er dere så flinke til! Moro å eie ei slik veske. Håper dere forstår det. Vi setter pris på arbeidet deres, selv om vi ikke kan sy ;o)
Tror forresten Sissel Ø J som laga min, er med i laget deres?

Jeg vil gjerne se bilde av den ferdige jakka også ;o)

Ha en riktig god tur og ei lærerik kurshelg!