tirsdag 6. juli 2010

Lite håndarbeid om dagen...

Jeg kan jo vise at jeg har tenkt å sy litt ihvertfall...
Har ihvertfall lagt stoffet sånn jeg har tenkt det skulle bli:)
Tusen takk til Wenche som har brodert
 kaffekoppen på symaskinen sin:)


Jeg har så vidt begynt på ei jakke, dvs en arm var ferdig,
men måtte rekkes opp igjen. Forandrer litt på
armene, og fikk feil maskeantall til slutt!


Mønster og garn er kjøpt hos Geilsk

"Noen"  har hørt meg skryte om hjemmebakte pølsebrød...
 
Her er resultatet jenter;))

3 kommentarer:

Wenche sa...

De så supergode ut. Er den oppskriften delbar:D

Strikkern sa...

Glemte jo å si at kaffekoppen blir nok fin med de stoffene.

Hun Wenche er jo snill da:)

Hallingdama sa...

Legger kommentaren inn her jeg for da blir det riktigt. HEHE.

Pølsebrøa ser gode ut. Ja der vart det ene stoffet fra Nes brukt,gitt. Det blir jo fin kopp-pose da. Blir den ferdig til i mørgo, må du ta den med så vi får se den.